Vaga de Account Manager (Food Care)
1 vaga: | Publicada em 23/04
- A Combinar
Sobre a vaga
SEE designs and delivers packaging solutions that protect essential goods
transported worldwide, preserve food, enable e-commerce and digital connectivity,
and help create a global supply chain that is touchless, safer, less wasteful, and
more resilient.
SEE strives to foster a caring, high-performance growth culture that will deliver
consistent, sustainable profitable growth and accelerate our performance a
culture where accountability is clear and aligned, and where we reward business
outcomes and impact. Our culture guides everything we do how we partner with our
customers and suppliers, attract and retain top talent, and create value for our
stakeholders.
SEE generated $5.5 billion in revenue in 2023 and has approximately 17,000
employees. The company operates out of 46 countries/territories, and our products
are distributed in 115 countries/territories around the world. To learn more,
visit .
O que você fará como Account Manager na SEE?
Como Account Manager na SEE, você será responsável por planejar as visitas e
reuniões com os clientes, pela negociação do preço dos produtos e ou serviços,
negociação de prazos, condições de pagamento e pós vendas. Também de coordenar as
datas de entrega ou retirada dos produtos ou de instalação de serviços.
Quais serão as suas principais responsabilidades?
Conquistar e manter clientes do seu território de acordo com planejamento
estratégico de vendas mensais, cíclicas e anuais estipuladas.
Mapeamento de oportunidades de negócios como embalagens, equipamentos e serviços e
elaboração e apresentação de propostas comerciais
Negociação de preços e prazos de pagamento de acordo com as políticas da cia.
Manter relacionamentos em todos os níveis hierárquicos dos clientes e fazer o elo
com as nossas áreas internas em comum como Marketing, engenharia, P&D, qualidade ,
C&C, etc...,
Mapear o território para saber onde estão geograficamente os clientes e elaborar
planos de visitas
Interagir com Customer Service para gestão dos pedidos, entrega dos mesmo e ações
de pós vendas.
Realizar o pós-venda identificando eventuais problemas, necessidades e ou propor
melhorias.
Manter o cadastro de clientes atualizados, bem como, prover a manutenção do
sistema a fim de subsidiar a Cia. Com informações corretas e atualizadas dos
clientes.
O que você precisa para ter sucesso nesta posição?
Experiência em vendas tecnicas, preferentemente no setor de embalagens ou
alimentos.
Perfil 50% Farmer / 50% Hunter.
Preferentemente com domínio nos idiomas inglês e espanhol, a nível conversacional.
Alto nível de energia empreendedora e orientado 100% ao cliente.
Experiência em vendas tecnicas, preferentemente no setor de embalagens ou
alimentos.
Perfil 50% Farmer / 50% Hunter.
Preferentemente com domínio nos idiomas inglês e espanhol, a nível conversacional.
Alto nível de energia empreendedora e orientado 100% ao cliente.
Requisition id:
46788
Relocation:
No
SEE is committed to attracting, selecting, and developing talent that reflects the
diversity of the communities and customers we serve. We take pride in our
selection process to identify, infuse, and grow talent to align with our culture,
values, and norms. SEE prioritizes talent development, fostering a culture of
continuous growth and career progression. The company is committed to providing
equal employment opportunities to all applicants for employment and to all
employees, without regard to race, color, religion, gender identity or expression,
national origin, age, protected disability, veteran status, or any other protected
status in accordance with applicable federal, state and local laws.
*Please be cautious of fraudulent recruiting efforts using the SEE name or logo.
SEE will never request private information during the application process, such as
a Driver's License or Social Security Number. If you have any concerns about
information received from SEE during the application process, please reach out to
us directly at
LINK1 MON1