Vaga de Analista de inteligência comercial
1 vaga: | Publicada em 11/05
- A Combinar
Sobre a vaga
Job Description:
FAÇA PARTE DO TIME AXALTA!
A Axalta é líder mundial em desenvolvimento, fabricação e vendas de tintas
líquidas e em pó. Estamos comprometidos em oferecer um ambiente seguro a nossos
funcionarios.
OFERECEMOS:
- Salário atrativo
- Benefícios atrativos e compatíveis com multinacionais
REQUISITOS:
Bacharel em Adm de Empresas, Marketing ou áreas correlatas
MBA (desejável)
Linguas:
Espanhol e Inglês (intermediário)
Experiência no mercado de repintura (diferencial)
Software:
Excel, SAP, Power BI, Photoshop, Corel
PRINCIPAIS RESPONSABILIDADES:
Análise de mercado / concorrência
Análise estratégica e posicionamento de preços
Desenvolvimento de ferrametas e ações de vendas
Análise e controle de promoções e campanhas de vendas
Posicionamento da marca em PdVs e Oficinas
Desenvolvimento de clube do pintor
Requisitos
Our Company:
Axalta has remained at the forefront of the coatings industry by continually
investing in innovative solutions. We engineer technologies that protect
customers products whether they are battling heat, light, corrosion, abrasion,
moisture, or chemicals and add dimension and beauty with colorful finishes. We
have a vast and ever-evolving portfolio of brands primed to play an important part
in everything from modernizing infrastructure around the world to enabling the
next generation of electric and autonomous vehicles.
Axalta operates its business in two segments:
Performance Coatings and Mobility Coatings, which serve four end markets,
including Refinish, Industrial, Light Vehicle and Commercial Vehicle, across North
America, EMEA, Latin America and Asia-Pacific. Our diverse global footprint allows
us to deliver solutions in over 140+ countries and coat 30 million vehicles per
year. Weve recently set an exciting 2040 carbon neutrality goal, in addition to
10 other sustainability initiatives, and we take pride in working with our
customers to optimize their businesses and achieve their goals. Bacharel em Adm de Empresas, Marketing ou áreas correlatas
MBA (desejável)