Vaga de Supervisão Shared Services (Source to Pay) - Vaga Afirmativa para Mulheres
1 vaga: | Publicada em 08/05
- A Combinar
Sobre a vaga
Desenvolva sua carreira na Ball, líder mundial na fabricação de embalagens
sustentáveis de alumínio. Alcance coisas extraordinárias ao se juntar à nossa
equipe e faça a diferença em seu desenvolvimento profissional, na comunidade e em
todo o mundo!
A Ball está entusiasmada por receber o prêmio Top 100 Global Most Loved Workplace
de 2023 da Newsweek! Como líderes de produtos sustentáveis, temos mais de 21.000
membros em equipes globais. Desde latas e copos de alumínio infinitamente
recicláveis até garrafas de aerossol, nosso objetivo é contribuir para uma
comunidade, uma sociedade e um mundo melhores.
The role of the Shared Services Supervisor is responsible for leading a team of
Shared Services analysts to ensure the seamless execution of operational processes
within our shared services environment, focused on Source to Pay process. The
Shared Services supervisor is integral to delivery of a service to business
operations, driving global standardization and optimization of processes across
Ball.
Main Responsibilities:
Oversee the end-to-end execution of various operational processes within the
business process area, ensuring adherence to established procedures and timeline
Lead, mentor, and supervise a team of process analysts and coordinators, providing
guidance and support to ensure their success and professional growth.
Collaborate with cross-functional teams to align process execution with overall
business objectives, driving continuous improvement and operational excellence.
Monitor team performance and individual contributions, conducting regular
performance assessments and providing constructive feedback.
Identify process inefficiencies and opportunities for optimization, leading the
implementation of process improvements.
Foster a culture of accountability, ownership, and teamwork within the team.
Establish and maintain process documentation, including standard operating
procedures (SOPs) and process maps, to ensure consistency and knowledge sharing.
Act as a point of escalation for complex process-related inquiries and issues,
working to find effective solutions and resolutions.
Collaborate with internal stakeholders to gather insights and feedback to further
enhance process execution and service quality.
Utilize data and analytics to monitor process metrics, track key performance
indicators, and drive data-driven decision-making.
Main Requirements:
Completed Bachelor's Degree
Advanced/Fluent English
Increasing experience of levels of responsibility in a large, complex GBS (Global
Business Services) environment
Experience on global, multinational and remotes teams within a matrix
organization, with demonstrated ability to work across multiple critical paths and
resolve conflicts in a collaborative manner
Strong skills in Project Management, Customer Service, Change Facilitation,
Effective Communication, Influence, Problem Solving and Analytical / Quantitative
Strong skills in Microsoft Suite, especially in Excel
Expert knowledge in Enterprise Resource Planning (ERP), especially in SAP and/or
JDE.
A Ball Corporation é uma empresa de oportunidades iguais. Incentivamos ativamente
inscrições de todas as pessoas, independentemente de sexo, idade, etnia, fé,
habilidade ou orientação.
Ao ingressar na Ball, você pertence a uma equipe de mais de 21.000 membros em todo
o mundo. Nossos produtos vão desde latas de alumínio infinitamente recicláveis,
copos até garrafas de aerosol, que permitem que nossos clientes contribuam para um
mundo melhor.
Cada um de nós tem um profundo compromisso com a diversidade e a inclusão, que é a
base de nossa cultura de pertencimento.
Todos na Ball estão fazendo a diferença fazendo o que amamos. Porque aquilo que
criamos pode mudar, mas o que sempre faremos é a diferença.
Por favor, tenha em consideração que o nome do cargo anunciado pode variar em
relação ao nome do cargo no contrato devido à estrutura local e sistemas globais
de RH.