Vaga de Técnico de Sistemas Pl - NOC
1 vaga: | Publicada em 07/05
- A Combinar
Sobre a vaga
Company Overview
At Motorola Solutions, we're guided by a shared purpose - helping people be their
best in the moments that matter - and we live up to our purpose every day by
solving for safer. Because people can only be their best when they not only feel
safe, but are safe. We're solving for safer by building the best possible
technologies across every part of our safety and security ecosystem. That's
mission -critical communications devices and networks, AI-powered video security &
access control and the ability to unite voice, video and data in a single command
center view. We're solving for safer by connecting public safety agencies and
enterprises, enabling the collaboration that's critical to connect those in need
with those who can help. The work we do here matters.
Department Overview
Field Support Organization
Job Description
Monitoramento e Suporte remoto no NOC;
Suporte remoto e troubleshooting (intervenção nível 01);
Abertura e tratamento de requisições de suporte;
Relatório de fechamento de tickets;
Interface e suporte ao time de campo para tratamento de chamados;
Elaboração de relatórios do sistema e procedimentos
Basic Requirements
Requisitos básicos:
Formação Técnica em Eletrónica, Elétrica ou Telecomunicações concluída (é
necessário CFT);
Experiência em monitoramento e suporte (NOC) em Infraestrutura de Telecom.
Conhecimento em atividades de suporte remoto (intervenção nível 01).
Certificação ITIL e/ou COBIT, é desejável
Conhecimento em Zabbix será considerado um diferencial
Disponibilidade para trabalhar em turnos diurnos e noturnos de 12x36.
Inglês Intermediário será um diferencial (Conversação e Escrita);
Habilidades comportamentais:
excelente comunicação oral e escrita, trabalho em equipe, relacionamento
interpessoal, iniciativa, senso de urgência, dinamismo, planejamento e
organização;
#LI-WC1
#LI-ONSITE
Travel Requirements
None
Relocation Provided
None
Position Type
Experienced Referral Payment Plan
Yes
EEO Statement
Motorola Solutions is an Equal Opportunity Employer. All qualified applicants will
receive consideration for employment without regard to race, color, religion or
belief, sex, sexual orientation, gender identity, national origin, disability,
veteran status or any other legally-protected characteristic.
We are proud of our people-first and community-focused culture, empowering every
Motorolan to be their most authentic self and to do their best work to deliver on
the promise of a safer world. If youd like to join our team but feel that you
dont quite meet all of the preferred skills, wed still love to hear why you
think youd be a great addition to our team.
Were committed to providing an inclusive and accessible recruiting experience for
candidates with disabilities, or other physical or mental health conditions. To
request an accommodation, please email Formação Técnica em Eletrónica, Elétrica ou Telecomunicações concluída (é necessário CFT);
Experiência em monitoramento e suporte (NOC) em Infraestrutura de Telecom.
Conhecimento em atividades de suporte remoto (intervenção nível 01).
Certificação ITIL e/ou COBIT, é desejável
Conhecimento em Zabbix será considerado um diferencial
Disponibilidade para trabalhar em turnos diurnos e noturnos de 12x36.
Inglês Intermediário será um diferencial (Conversação e Escrita);