Ir para o conteúdo
Logotipo da Catho
Seu novo emprego está na palma das suas mãos! Baixe nosso app e obtenha vantagens :)
Botão App StoreBotão Play Store

Vaga de Técnico de Sistemas Pl - NOC

1 vaga: | Publicada em 07/05

Sobre a vaga

Company Overview At Motorola Solutions, we're guided by a shared purpose - helping people be their best in the moments that matter - and we live up to our purpose every day by solving for safer. Because people can only be their best when they not only feel safe, but are safe. We're solving for safer by building the best possible technologies across every part of our safety and security ecosystem. That's mission -critical communications devices and networks, AI-powered video security & access control and the ability to unite voice, video and data in a single command center view. We're solving for safer by connecting public safety agencies and enterprises, enabling the collaboration that's critical to connect those in need with those who can help. The work we do here matters. Department Overview Field Support Organization Job Description Monitoramento e Suporte remoto no NOC; Suporte remoto e troubleshooting (intervenção nível 01); Abertura e tratamento de requisições de suporte; Relatório de fechamento de tickets; Interface e suporte ao time de campo para tratamento de chamados; Elaboração de relatórios do sistema e procedimentos Basic Requirements Requisitos básicos: Formação Técnica em Eletrónica, Elétrica ou Telecomunicações concluída (é necessário CFT); Experiência em monitoramento e suporte (NOC) em Infraestrutura de Telecom. Conhecimento em atividades de suporte remoto (intervenção nível 01). Certificação ITIL e/ou COBIT, é desejável Conhecimento em Zabbix será considerado um diferencial Disponibilidade para trabalhar em turnos diurnos e noturnos de 12x36. Inglês Intermediário será um diferencial (Conversação e Escrita); Habilidades comportamentais: excelente comunicação oral e escrita, trabalho em equipe, relacionamento interpessoal, iniciativa, senso de urgência, dinamismo, planejamento e organização; #LI-WC1 #LI-ONSITE Travel Requirements None Relocation Provided None Position Type Experienced Referral Payment Plan Yes EEO Statement Motorola Solutions is an Equal Opportunity Employer. All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race, color, religion or belief, sex, sexual orientation, gender identity, national origin, disability, veteran status or any other legally-protected characteristic. We are proud of our people-first and community-focused culture, empowering every Motorolan to be their most authentic self and to do their best work to deliver on the promise of a safer world. If youd like to join our team but feel that you dont quite meet all of the preferred skills, wed still love to hear why you think youd be a great addition to our team. Were committed to providing an inclusive and accessible recruiting experience for candidates with disabilities, or other physical or mental health conditions. To request an accommodation, please email Formação Técnica em Eletrónica, Elétrica ou Telecomunicações concluída (é necessário CFT); Experiência em monitoramento e suporte (NOC) em Infraestrutura de Telecom. Conhecimento em atividades de suporte remoto (intervenção nível 01). Certificação ITIL e/ou COBIT, é desejável Conhecimento em Zabbix será considerado um diferencial Disponibilidade para trabalhar em turnos diurnos e noturnos de 12x36. Inglês Intermediário será um diferencial (Conversação e Escrita);