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Vaga de Técnico(a) de Suporte Local (Deskside Support Assistant - Curitiba)

1 vaga: | Publicada em 21/04

Sobre a vaga

At Kyndryl, we design, build, manage and modernize the mission-critical technology systems that the world depends on every day. So why work at Kyndryl? We are always moving forward  always pushing ourselves to go further in our efforts to build a more equitable, inclusive world for our employees, our customers and our communities. The Role Quer ingressar em TI, mas não tem experiência em tecnologia? Esta pode ser a sua porta de entrada! Buscamos pessoas empáticas, com foco no cliente e que tenham interesse em se desenvolver na área. Profissional irá prover orientações ao cliente sobre a utilização de diferentes produtos, ofertas e serviços. Realizará atendimento de chamados, tratamento e resolução de problemas, bem como encaminhamento de incidentes para o nível de suporte adequado. Além de desempenhar um papel fundamental na satisfação geral do cliente. Who You Are Nosso compromisso é com o bom desempenho e o aprimoramento contínuo de sistemas vitais para o coração pulsante da economia digital. Juntamente com nossos parceiros e milhares de clientes, criamos soluções que contribuem para que as empresas realizem todo o seu potencial digital. Nosso mundo nunca esteve tão cheio de oportunidades. Juntos, é possível capturá-las. Capacitamos os Kyndryls a incorporar inclusão, diversidade e equidade em todos os aspectos de nossos negócios para uma força de trabalho diversificada e uma cultura inclusiva e equitativa, que ofereça um serviço excepcional para nossos clientes e avance os sistemas vitais que impulsionam o progresso humano. Requisitos: Conhecimentos dos sistemas operacionais Windows, Mac ou Linux Conhecimento de suporte Field Service Disponibilidade para trabalhar presencialmente em Curitiba/PR Disponibilidade de horários para stand by Desejável: Experiência com sistemas operacionais Windows, Mac ou Linux Experiência anterior com suporte ao cliente *Todos as nossas vagas são elegíveis para pessoas com deficiência ou reabilitadas Being You Diversity is a whole lot more than what we look like or where we come from, its how we think and who we are. We welcome people of all cultures, backgrounds, and experiences. But were not doing it single-handily: Our Kyndryl Inclusion Networks are only one of many ways we create a workplace where all Kyndryls can find and provide support and advice. This dedication to welcoming everyone into our company means that Kyndryl gives you  and everyone next to you  the ability to bring your whole self to work, individually and collectively, and support the activation of our equitable culture. Thats the Kyndryl Way. What You Can Expect With state-of-the-art resources and Fortune 100 clients, every day is an opportunity to innovate, build new capabilities, new relationships, new processes, and new value. Kyndryl cares about your well-being and prides itself on offering benefits that give you choice, reflect the diversity of our employees and support you and your family through the moments that matter  wherever you are in your life journey. Our employee learning programs give you access to the best learning in the industry to receive certifications, including Microsoft, Google, Amazon, Skillsoft, and many more. Through our company-wide volunteering and giving platform, you can donate, start fundraisers, volunteer, and search over 2 million non-profit organizations. At Kyndryl, we invest heavily in you, we want you to succeed so that together, we will all succeed. Get Referred! If you know someone that works at Kyndryl, when asked How Did You Hear About Us during the application process, select Employee Referral and enter your contact's Kyndryl email address. Conhecimentos dos sistemas operacionais Windows, Mac ou Linux Conhecimento de suporte Field Service Disponibilidade para trabalhar presencialmente em Curitiba/PR Disponibilidade de horários para stand by