Vaga de Técnico(a) de Suporte Local (Deskside Support Assistant - Curitiba)
1 vaga: | Publicada em 21/04
- A Combinar
Sobre a vaga
At Kyndryl, we design, build, manage and modernize the mission-critical technology
systems that the world depends on every day. So why work at Kyndryl? We are always
moving forward always pushing ourselves to go further in our efforts to build a
more equitable, inclusive world for our employees, our customers and our
communities.
The Role
Quer ingressar em TI, mas não tem experiência em tecnologia? Esta pode ser a sua
porta de entrada! Buscamos pessoas empáticas, com foco no cliente e que tenham
interesse em se desenvolver na área.
Profissional irá prover orientações ao cliente sobre a utilização de diferentes
produtos, ofertas e serviços. Realizará atendimento de chamados, tratamento e
resolução de problemas, bem como encaminhamento de incidentes para o nível de
suporte adequado. Além de desempenhar um papel fundamental na satisfação geral do
cliente.
Who You Are
Nosso compromisso é com o bom desempenho e o aprimoramento contínuo de sistemas
vitais para o coração pulsante da economia digital. Juntamente com nossos
parceiros e milhares de clientes, criamos soluções que contribuem para que as
empresas realizem todo o seu potencial digital. Nosso mundo nunca esteve tão cheio
de oportunidades. Juntos, é possível capturá-las.
Capacitamos os Kyndryls a incorporar inclusão, diversidade e equidade em todos os
aspectos de nossos negócios para uma força de trabalho diversificada e uma cultura
inclusiva e equitativa, que ofereça um serviço excepcional para nossos clientes e
avance os sistemas vitais que impulsionam o progresso humano.
Requisitos:
Conhecimentos dos sistemas operacionais Windows, Mac ou Linux
Conhecimento de suporte Field Service
Disponibilidade para trabalhar presencialmente em Curitiba/PR
Disponibilidade de horários para stand by
Desejável:
Experiência com sistemas operacionais Windows, Mac ou Linux
Experiência anterior com suporte ao cliente
*Todos as nossas vagas são elegíveis para pessoas com deficiência ou reabilitadas
Being You
Diversity is a whole lot more than what we look like or where we come from, its how we think and who we are. We welcome people of all cultures, backgrounds, and experiences. But were not doing it single-handily:
Our Kyndryl Inclusion Networks are only one of many ways we create a workplace
where all Kyndryls can find and provide support and advice. This dedication to
welcoming everyone into our company means that Kyndryl gives you and everyone
next to you the ability to bring your whole self to work, individually and
collectively, and support the activation of our equitable culture. Thats the
Kyndryl Way.
What You Can Expect
With state-of-the-art resources and Fortune 100 clients, every day is an
opportunity to innovate, build new capabilities, new relationships, new processes,
and new value. Kyndryl cares about your well-being and prides itself on offering
benefits that give you choice, reflect the diversity of our employees and support
you and your family through the moments that matter wherever you are in your
life journey. Our employee learning programs give you access to the best learning
in the industry to receive certifications, including Microsoft, Google, Amazon,
Skillsoft, and many more. Through our company-wide volunteering and giving
platform, you can donate, start fundraisers, volunteer, and search over 2 million
non-profit organizations. At Kyndryl, we invest heavily in you, we want you to
succeed so that together, we will all succeed.
Get Referred!
If you know someone that works at Kyndryl, when asked How Did You Hear About Us
during the application process, select Employee Referral and enter your
contact's Kyndryl email address. Conhecimentos dos sistemas operacionais Windows, Mac ou Linux
Conhecimento de suporte Field Service
Disponibilidade para trabalhar presencialmente em Curitiba/PR
Disponibilidade de horários para stand by