Ir para o conteúdo
Logotipo da Catho

Vagas de emprego de Gerente de Publicidade em São Carlos, SP

7 resultados

  • CEZCOM CONSULTORIA & RH LTDA

    De R$ 10.001,00 a R$ 15.000,00
    1 vaga:
    Gerir estratégias de marketing e Identidade visual das marcas; Promover a imagem institucional e aprimorar os negócios; Definir o posicionamento das marcas e de canais de…
  • A partir de agora você verá as vagas disponíveis em cidades próximas à que você buscou.

    GRABS

    A Combinar
    1 vaga:
    Hello, Ecommerce Marketing Managers! My name is Douglas, and I am the CEO at Protus Brands - At ProtusBrands we're on a mission to revolutionize the gifting experience through…
  • GRABS

    A Combinar
    1 vaga:
    We are looking for a passionate and results-oriented Regional Marketing Manager to lead our marketing efforts in Brazil. You will be responsible for developing and executing a…
  • GRABS

    A Combinar
    1 vaga:
    Company Description Spark Idea Marketing is a leading provider of innovative solutions for growing businesses and brands both online and offline. We offer curated insights on…
  • GRABS

    A Combinar
    1 vaga:
    Únete a un equipo donde todos somos capaces de TODO, donde todos tenemos las mismas oportunidades, sin importar género, raza, orientación sexual, religión, nacionalidad, edad…
  • GRABS

    A Combinar
    1 vaga:
    At Coinbase, our mission is to increase economic freedom around the world , and we couldn’t do this without hiring the best people. We’re a group of hard-working overachievers who…
  • GRABS

    A Combinar
    1 vaga:
    Monster Energy is more than an energy drink, it is a lifestyle! We support the scene, our bands, our athletes, and our fans. We back athletes so they can make careers out of…

O que o Gerente de Publicidade faz?

Planeja e supervisiona a elaboração e execução de campanhas de comunicação. Define a elaboração de catálogos de produtos e promove a sua divulgação interna e externa. Supervisiona atividades sociais e promocionais, organiza eventos internos. Incorpora os planos de relações públicas com os planos de marketing para alinhamento de cada marca.